Najczęściej takimi są ulotki czy plakaty reklamowe. W przypadku dużych inwestycji opracowywane są też promocji telewizyjne, radiowe i te, które publikuje się w Internecie.
Oprócz tym każda agencja kreatywna posiada w swoim zakresie usług także tworzenie stron internetowych. Posiadanie takiej jest skutecznym sposobem na rozpowszechnienie i już prawie że koniecznością, jeżeli już pragnie się osiągnąć sukces na rynku. Tworzenie stron internetowych zleca się coraz częściej, dlatego wiele zleceń, jakie dostaje studio promocji wiążą się w tym momencie z nimi. Funkcjonowanie agencji reklamowych opiera się również o funkcjonowania związane z opracowywaniem projektów logo i całych systemów identyfikacji wizualnej dla określonych firm. Zlecenia takie pojawiają się tutaj bardzo w bardzo wielu sytuacjach. Każda agencja brandingowa zajmuje się także kreacją marki i wszelkimi działaniami które mogą posiadać wpływ na lepszą sytuację określonego klienta na rynku. Zwykle współpraca z agencjami reklamowymi ma charakter stały. Dzięki temu agencji łatwiej się pracuje z określonym klientem, a ten jeżeli już jest zadowolony z jej usług, to nie widzi potrzeby zmiany agencji reklamowej. Jeżeli już taka współpraca się nie układa, to jest kończona i wyszukuje się innej, lepszej agencji reklamowej.
Zobacz: kontakt z agencją whiteart.
Bardzo ciekawy tekst, warto go udostępniać.