Zaplecze konferencyjno-szkoleniowe w firmie umożliwia na przeprowadzanie spotkań, organizowanie sympozjów czy kongresów. Coraz więcej firm decyduje się na wygospodarowanie wnętrz, które spełniają tę funkcję. Fundamentem funkcjonalności każdej sali konferencyjnej jest wyposażenie.
Każda sala powinna być wyposażona w sprzęt audiowizualny, taki jak projektor a także zestaw nagłośnieniowy. Dzięki temu możliwe jest zaprezentowanie materiałów multimedialnych. Innym niezbędnym elementem, który powinien znaleźć się w każdej sali konferencyjnej, jest telefon konferencyjny.
Telefon do sali konferencyjnej – jaki powinien być?
Telefon w sali konferencyjnej powinien zapewniać wyraźny i czysty dźwięk. Dzięki temu możemy prowadzić rozmowy w komfortowych warunkach. Takimi właściwościami cechuje się model Yealink CP920, który wyłapuje dźwięk z odległości aż sześciu metrów. W związku z tym świetnie nadaje się do salek konferencyjnych o średniej wielkości. Zastosowano w tym modelu technologię redukcji szumu i przez cały czas występującego hałasu, takiego jak: pisanie na klawiaturze czym dźwięk pracującej klimatyzacji. Co ciekawe, wbudowany mikrofon jest aktywowany wyłącznie przez ludzki głos. Jeżeli nie rozpoznaje głosu, pozostaje wyłączony. Warto też wspomnieć, że telefon konferencyjny umożliwia aż pięciostronne połącznie konferencyjne. Wyposażony jest również w klawiaturę dotykową a także wyświetlacz LCD, dzięki czemu jest nie tylko i wyłącznie funkcjonalny, ale również innowacyjny i estetyczny. Rozmowy mogą być nagrywane, co jest bardzo przydatną funkcją.
Więcej informacji na stronie: telefon konferencyjny.