Wyciszenie biura

Hałaśliwe biura nie są niczym dziwnym. W Polsce sporo jest biur, w których nie da się spokojnie wykonać rozmowy telefonicznej, bo zagłuszają nas odgłosy urządzeń biurowych, oraz innych pracowników, którzy również starają się jakoś załatwić własne sprawy. Na nieszczęście w bardzo wielu przypadkach zmiana aranżacji nie wchodzi w grę, bo biuro jest przykładowo wynajmowane i nic nie możemy w nim zrobić.

Wtedy jedynym wyjściem jest budka telefoniczna akustyczna przeznaczona do prowadzenia rozmów telefonicznych i telekonferencji. Taką budkę warto wstawić przede wszystkim w biurze open space, gdzie nie ma osobnych pokoi, które można byłoby poświęcić na takie czynności. Kiedy aranżacja w taki sposób jest niemożliwa, trzeba się posiłkować innymi rozwiązaniami i jednym z nich jest właśnie budka akustyczna do biura, która w pełni wygłusza wszystkie odgłosy i wówczas prowadzenie rozmowy w takiej budce nie stanowi żadnego kłopotu. Możemy to robić bardzo łatwo, a po zakończeniu rozmowy po prostu wrócić do swoich czynności przy biurku. Budkę najlepiej postawić w jakimś ustronnym miejscu, np przy ścianie, gdzie nie chodzi wiele osób. Wówczas będziemy mieć pewność, że jej wnętrze będzie jeszcze cichsze. Taka budka jest oczywiście dobrym miejscem też na spokojną rozmowę z którymś ze współpracowników, ale wtedy warunek jest taki, że musi być to budka minimum dwuosobowa. Oczywiście są także takie, do których mieszczą się nawet cztery osoby, a wtedy można tam przeprowadzić małe spotkanie.

Warto sprawdzić: budka telefoniczna akustyczna.

Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł podziel się nim z innymi

Dodaj komentarz