Oferta linkowania przez tanie artykuły sponsorowane

Do tej pory nie kupowałeś linków umieszczonych na zewnątrz? Pamiętaj zatem, że wiele tracisz, ponieważ nie wykorzystujesz całkowicie potencjału strony internetowej. A wystarczyłoby zapewnić wręcz tanie linkowanie z artykułów sponsorowanych. Linki dopasowane do kontekstu Twojej strony internetowej pozwoliłby zwiększyć wartość takich parametrów jak TC i CF.

A to właśnie te parametry wpływają na porównanie Google. Bez wątpienia algorytmy Google są tak skonstruowane, że pod uwagę branych jest sporo parametrów. Począwszy od nazwy i stażu domeny, po treści zawarte na stronie internetowej. Oczywiście o ile już zdecydujesz się na linkowanie zewnętrzne, to takie parametry jak Trust Flow i Citation Flow pozwalają określić, czy dana domena internetowa jest wartościowa czy też nie. Oa dodatkowo pod uwagę powinno się wziąć także tematykę stron internetowych, na których chcemy linkować. Im bardziej jest ona odpowiednia, tym link zewnętrzny z danej strony www może bardziej oddziaływać na naszą witrynę. W przypadku, gdy interesują nas artykuły pozycjonujące od zewnętrznych dostawców, to warto dowiedzieć się w jakiej tematyce są utrzymane strony a także jakimi parametrami CF i TF się cechują. Jedynie przemyślane linkowanie SEO może nam dać wymierne korzyści. Jeżeli już masz swojego copywritera, to możesz wykonać treści do artykułów sponsorowanych poświęcając własny czas. Jednak o ile nie posiadasz własnego copywritera, to firma pozycjonująca może również zaoferować usługi copywriterskie. Dzięki temu artykuły sponsorowane przyniosą możliwie największy zwrot z inwestycji w linkowanie.

Zobacz więcej: linki z artykułów sponsorowanych

Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł podziel się nim z innymi

Dodaj komentarz